lördag 19 september 2015

Helg

Tiden står tyvärr inte still och helt plötsligt är det helg igen.
Fredagen var jag ensam med barnen då gubben vart bortbjuden på lite middag och annat kul till Optimera.
Linda och hennes store pojk hälsade på så att både jag och min son fick en lekkompis..
Fick oxå besök av min militär vän som hade vart iväg och jobbat som instruktör och behövde lite sällskap, trevligt!
Lite senare dök även Lindas man förbi för att hämta upp henne men satt kvar och vi tjötade en stund, mys.
Ännu senare, typ halv fyra på morgonen..behagade Mr min andra hälft dyka upp.
'Jag tog fel taxi!'..
Eh..
Han hade tydligen åkt buss ja, gått av vid fel busshållsplats och irrat runt i nejderna i ca två timmar för att finna vägen hem.
Mm..
Druckit lite mycket tror ja.

Idag var det upp tidigt, stående pannkaksdags till barnen, tvätt, disk och snart matlagning igen..
Fick ytterligare besök och det blev lite att inta igen men vi blev lämnade tidigt och alla for i säng innan 22..
Nu är jag klarvaken.
Varför?!
Ah sömn, när jag väl fick lägga mig tidigt så kan ja inte somna.
Strax söndag.
Tiden går..
 

1 kommentar: