fredag 29 november 2013

Hjärtat gråter..

Min syster sitter på planet till Argentina precis just nu och är framme förhoppningsvis i morgon natt, svensk tid..3 500 mil ifrån Svecia land.
Andra sidan klotet..
Jag vet att jag ska dit om bara ett par veckor och vittna hennes bröllop men ont gör det som att någon nära har dött..herregud, sitter och grinar som ett barn.
Svepte sista vinet och funderar på att ta mig en hutt tequila bara för att skåla för hennes framtida lycka allena..
Gubben är på väg hemåt efter sin rockresa till Finland men han är inte här på några timmar, barnen är uppe och jag har pyntat vårt hem inför advent för att dämpa ångesten lite men nu fan klarar jag inte mer.
Skriver och lipar samtidigt.
Det enda som håller mig uppe just nu är att hon kommer hem till Sverige igen nångång i augusti....
...år 2014.
Tungt tamejfan.
Hon är mitt allt, näst efter man o barn..

De tu..så vackert foto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar